top of page
  • תמונת הסופר/תעינת בן עזרא

4 דרכים להוסיף סימן מים לקובץ PDF

אחד מסוגי הקבצים הפופולריים ביותר הוא ה-PDF, כשאחד הסממנים המאפיינים אותו הוא העובדה שמדובר בסוג קובץ בטוח לשימוש. אבל האם ידעתם שאפשר לאבטח אותו עוד יותר על ידי הוספת סימן מים? ויותר מכך, שהוספת סימן המים היא פעולה קלילה וחינמית לחלוטין?

אז הנה 4 דרכים שבאמצעותן תוכלו להוסיף סימן מים לקובץ ה-PDF שלכם ולשגר אותו לכל אדם, ללא חשש שהמידע יעבור הלאה ללא קרדיט.


הוספת סימן מים באמצעות האתר iLovePDF

כבר הזכרתי בעבר את האתר הנפלא iLovePDF שכולל מעל 20 כלים שמאפשרים בין השאר למזג, לפצל, לדחוס, להמיר ולסובב קבצי PDF. כלי נוסף שהאתר מציע הוא הוספת סימן מים, כשהדרך לעשות זאת היא פשוטה ביותר:

  1. היכנסו לאתר iLovePDF ומתוך מגוון הכלים שייפתחו לכם הקליקו על Watermark.

  2. בעמוד שייפתח בחרו את קובץ ה-PDF שאליו תרצו להוסיף את סימן המים.

  3. כעת בחרו איזה סימן מים ברצונכם להוסיף - טקסט או תמונה.

  4. שימו לב שיש לכם אפשרויות רבות לעיצוב ולמיקום סימן המים. תוכלו לבחור היכן למקם אותו - האם מתחת לטקסט או מאחוריו, האם הוא יופיע בכל עמוד בקובץ או רק בעמוד מסוים, באיזה גודל הוא יהיה, האם יופיע בזווית מסוימת או שיישאר מיושר, האם תרצו שיופיע סימן מים אחד או כזה שחוזר על עצמו כמה פעמים בעמוד, האם הוא יהיה עם שקיפות או לא. ויש עוד אפשרויות רבות שתוכלו לשחק איתן.

  5. לפני השלב האחרון - הורדת הקובץ, תוכלו לראות בתצוגה מקדימה האם הכל לשביעות רצונכם. אם לא, חזרו לשלב העריכה ושנו את סימן המים. אם הכל כשורה, לחצו על הורדה ושמרו את הקובץ במחשב שלכם.


הוספת סימן מים באמצעות האתר PDF24 TOOLS

האתר PDF24 TOOLS הוא מתחרה רציני ל-iLovePDF. מדובר באתר פופולרי קצת פחות, אך מאידך ותיק מאוד, שמציע כיום 27 פתרונות ושירותים לקבצי ה-PDF וכולם פתוחים לשימוש ללא עלות (בניגוד ל-iLovePDF שיש לו מסלול חינמי מוגבל. לא שזה יפריע לכם, כי אם אתם לא חברה גדולה ונפח העבודה שלכם אינו חריג, המסלול הזה יספיק לכם בהחלט).

גם באתר הזה הוספת סימן המים מתבצעת בדרך פשוטה:

  1. היכנסו לאתר PDF24 TOOLS ומתוך מגוון הכלים שייפתחו לכם הקליקו על Add watermark.

  2. בעמוד שייפתח בחרו את קובץ ה-PDF שאליו תרצו להוסיף את סימן המים.

  3. בחרו את הטקסט שתרצו להוסיף כסימן מים. שימו לב, ניתן להוסיף רק טקסט, תמונות אינן נתמכות כסימן מים.

  4. תוכלו להתאים את גודל הטקסט, סוג הפונט, המיקום שלו, הצבע והמרווח בין האותיות.

  5. לחצו על הוספת סימן המים וראו כיצד נראה הקובץ כעת בתצוגה מקדימה. אם הכל בסדר, תוכלו להוריד את הקובץ, אם לא - חזרו לעריכה של סימן המים.


21 צפיות0 תגובות
bottom of page